نوشته شده توسط : مد لباس

خرید لباس زیر زنانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چندین سال است که پوشیدن لباس زیر در هر سنی برای خانم ها به یک پوشش ضروری تبدیل شده است؛ زیرا بدن خانم ها حساس بوده و در صورت خرید لباس زیر نامناسب ممکن است باعث بروز انواع حساسیت و عفونت شود.
در صورت بروز انواع بیماری ها باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد تا به سرعت شاهد بهبودی باشیم.
علاوه بر موارد گفته شده لباس زیر تاثیر بسیار زیادی در فرم دهی به بدن خانم ها دارد، که علاوه بر مراقبت باعث زیبایی و جذابیت فرم بدن شده و به بهبود شکل ظاهری لباس هایتان کمک می کند.
سن و سال اهمیتی ندارد، شورت ها یکی از مهم ترین پوششی می باشند که خانم ها از دوران کودکی تا کهن سالی از آن ها استفاده می کنند و پس از رسیدن به سن بلوغ و بزرگ شدن سینه ها استفاده از سوتین نیز در میان آن ها اهمیت پیدا می کند.
شاید خیلی از خانم ها هنگام انتخاب و خرید لباس زیر دچار نگرانی شوند و ندانند کدام یک از آن ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، اما دیگر نیازی به نگرانی نیست؛ چون فروشگاه های اینترنتی معتبر و بزرگی، همچون: digikala, basalam, nilatan, banimode وجود دارند که می توانید به با خیال راحت برای خرید محصولات مورد نظر خود به آن ها مراجعه کنید.
سوتین؛ پوششی برای سینه ها
سوتین پوششی برای سینه ها می باشد که از زمان قدیم مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد.
ویژگی هایی که برای استفاده از سوتین ها می توان در نظر گرفت، محافظت از سینه ها در برابر سرما، گرما و ضربه می باشد؛ همچنین نقش بسیار مهمی در خوش فرم شدن سینه ها دارند و عدم استفاده از سوتین ها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افتادگی و شل شدن آن ها داشته باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

وقتی هنگام انتخاب لباس برای یک مهمانی مهم گیج می شویم، معمولاً پیراهن مشکی یکی از اولین گزینه هایی است که به ذهنمان خطور می کند. می توانید با خیال راحت در موقعیت های مختلف پیراهن مشکی بپوشید و از داشتن ظاهری شیک اطمینان حاصل کنید. ایش

1. تاکید بر آرایش چشم و لب.
با پیراهن مشکی آرایش کنید

وقتی پیراهن مشکی می پوشید، تاکید بر آرایش لب و چشم و استفاده از رنگ در این قسمت از صورت می تواند تعادل خوبی بین آرایش صورت و رنگ لباس ایجاد کند. مهم نیست چه پالت رنگی را برای آرایش چشم و لب انتخاب می کنید، اما از آرایش غلیظ این دو قسمت صورت نترسید. استفاده از رنگ بنفش روشن برای سایه چشم و لب ها می تواند تعادل جذابی را روی صورت و لباس شما ایجاد کند. شاید این رنگ و آرایش همزمان لب و چشم برای لباس هایی با رنگ های دیگر مناسب نباشد اما با پیراهن مشکی ظاهر شما را به کلی تغییر دهد.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس


نحوه استفاده از لوازم جانبی، لوازم جانبی بسیار مهم است. از آنجایی که آنها مکمل استایل یک زن هستند و به تکمیل ظاهر او کمک می کنند، طبیعی است که قبل از پوشیدن اکسسوری ها با آنها آشنا شوید تا بتوانید آنهایی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

نحوه پوشیدن اکسسوری اگر در نظر گرفته نشود می توانید استایلی بسازید که با شما همخوانی نداشته باشد و این ناهماهنگی جذاب نخواهد بود.

در این مقاله سعی داریم شما را با نحوه استفاده از اکسسوری آشنا کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()