نوشته شده توسط : مد لباس

آشنایی با استانداردهای کابینت آشپزخانه
برای راه اندازی هر کسب و کاری باید اول نیازهای آن را خوب بشناسید تا بتوانید یک کسب و کار کوچک را راه اندازی کنید و در آن موفق شوید.

برای اینکه بدانیم چگونه یک فروشنده موفق باشیم، ابتدا باید یک مشاور و دوست خوب باشیم. وقتی کسی به شما مراجعه میکند ابتدا به او کمک کنید و با ایجاد حس خوب، یادآور شوید که شما فقط قصد فروش محصول را ندارید.

مثل یک دوست مهربان به مشتری کمک کنید و راه درست را به او نشان دهید. وقتی این حس در مشتری به وجود آمد کم کم با شما احساس راحتی میکند و حالا وقت برداشتن گامهای بعدی فروش است. لازمه یک مشاور خوب بودن داشتن اطلاعات پایهای و مفید از آن کسب و کار است.

فرض بگیرید که شما فروشنده خودرو هستید ولی اطلاعات درستی در زمینه خودرو ندارید و نمیدانید خودرو مورد نظر چه امکانات و ویژگی هایی دارد؛اما رقیب شما اطلاعات کاملی از آن خودرو و توانایی ارائه مشاوره به مشتری را دارد. حالا شما بهعنوان یک خریدار با یک قیمت یکسان، تمایل دارید از کدام فروشنده خرید کنید؟

مطمئنا اکثر ما دوست داریم خودرو را از کسی بخریم که اطلاعات کاملی از آن وسیله دارد. تا اگر به سوالی برخوردیم با تماس یا مراجعه به آن شخص کمک و مشاوره بگیریم. در صنف کابینت سازی دقیقا همین اتفاق میافتد، قبل از جذب مشتری، مشاوره عالی در زمینه کابینت می تواند فروش را تضمین کند.

مشاوره عالی در صورتی عالیست که بتوانیم تمامی سوالات مشتری را به خوبی پاسخ دهیم، نیازهایش را بشناسیم و آن را برطرف کنیم.

سود کابینت‌سازی چقدر است؟
پاسخ به این سوال وابسته به متغیرهای مختلفی می‌باشد از جمله حجم کار، قیمت تمام شده کابینت‌ها، هزینه‌های تولید و نصب، و رقابت در بازار. با توجه به توانایی مدیریت کسب و کار و مهارت‌های بازاریابی، سود متغیر خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

برنامه ریز هفتگی قابل چاپ
برخی از کاربران برنامه ریزی هفتگی را به روش های دیگر ترجیح می دهند. در این شرایط، استفاده از یک برنامه ریز طراحی هفتگی ممکن است انتخاب خوبی باشد. این برنامه ریز به افراد کمک می کند تا وظایف، وظایف و قرارهای روزانه خود را مدیریت کرده و به سرعت برنامه های شخصی، کلاسی و کاری خود را سازماندهی کنند. مجموعه زیر پر از برنامه ریزان هفتگی کاربردی و حرفه ای است. در زیر چند نمونه از برنامه ریزان هفتگی آورده شده است. می توانید یک برنامه ریز هفته را دانلود کنید و برنامه ریز مورد علاقه خود را بر اساس فرمت دلخواه و تاریخ شروع هفته خود سفارشی کنید.

1. برنامه هفتگی خود را در یک نگاه ببینید
Weekly Planner به شکل برگه های رنگارنگ طراحی شده است که شادی و سرگرمی را به زندگی بیننده و برنامه ریزی هفتگی وارد می کند. این برنامه ریزان بخش های مهمی با اهداف، یادآوری ها، رویدادها، اولویت ها و لیست کارهای هفتگی دارند. با این نسخه از برنامه ریز، می توانید مطمئن شوید که هیچ چیز مهمی را در طول فرآیند برنامه ریزی از دست ندهید، مانند یک ایمیل مهم یا تماس تلفنی که باید انجام دهید، و رویدادها و ضرب الاجل های آینده را پیگیری کنید.بعلاوه، این برنامه ریزان به طور متفکرانه طراحی شده اند تا بتوانید همه چیزهای مهمی را که می خواهید انجام دهید در ذهن داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

برنامه روزانه شما چیست؟
برنامه ریزی روزانه به معنای تنظیم یک برنامه روزانه برای ارائه بهترین خدمات است. این شامل فکر کردن در مورد آنچه می خواهید انجام دهید، کاری که باید انجام دهید، و زمانی که آن را انجام خواهید داد، است که با هم برنامه روزانه شما را تشکیل می دهند.
به عبارت دیگر، تعریف رسمی برنامه ریزی روزانه، برنامه ریزی روزانه است که ترکیبی از موارد زیر است:

اولویت بندی
تنظیمات تقویم
مدیریت کارها.
همه اینها به شما کمک می کند تا از زمان خود هر روز بیشترین استفاده را ببرید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، روزهای خود را فوق‌العاده سازنده خواهید یافت و گام‌های بزرگی را در جهت اهدافتان خواهید برداشت.

اما اگر برنامه‌های روزانه‌تان اشتباه شود، احساس می‌کنید که گیر کرده‌اید. مثل این است که در دایره ای بدون رسیدن به مقصد سفر کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

تعیین اهداف ماهانه یکی از مهمترین مراحل هنگام استفاده از برنامه ریز ماهانه PDF یا دیجیتال است. اهداف ماهانه شامل کاهش وزن، نوشیدن آب بیشتر، خواب بیشتر، کار کمتر یا بیشتر، پول درآوردن، صرف زمان کمتر در شبکه های اجتماعی و انجام فعالیت های سرگرم کننده بیشتر با فرزندانتان است. از جمله برنامه ریزی برای

اهداف ماهانه شما می تواند بزرگ یا کوچک باشد. توصیه می کنیم اهداف کوچک و بزرگ را در این جدول قرار دهید. به این ترتیب می توانید به راحتی به برخی اهداف برسید و انگیزه بیشتری برای تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگتر داشته باشید.

ایجاد یک برنامه ریز ماهانه به شما نمای کلی تری از کارهایی که باید تا پایان ماه انجام دهید تا به اهدافتان برسید، ارائه می دهد. به این ترتیب به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند. نوشتن اهداف ماهانه خود در صفحه اضافی برنامه ریز ماهانه بسیار راحت است تا بتوانید آنها را پیگیری کنید.

نام ماه را در بالای هر صفحه دفترچه یادداشت خود بنویسید و لیستی از اهدافی که می خواهید به آنها برسید تهیه کنید.پس از تهیه فهرستی از کارهای ماه خود، آنها را به ترتیب اهمیت، از مهم ترین به کم اهمیت ترین شماره گذاری کنید. به این ترتیب وظایف خود را در برنامه ریز ماهانه خود اولویت بندی می کنید. تاریخ هایی را که می خواهید هر کار اجرا شود بنویسید (تاریخی که مشخص می کنید باید ظرف یک ماه باشد). سپس اگر در تاریخ خاصی به آن هدف رسیدید آن تاریخ را با رنگ سبز و اگر به آن هدف نرسیدید آن تاریخ را با رنگ قرمز علامت بزنید. برای اهداف ناتمام، تاریخ جدیدی را برای ماه آینده تعیین کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

چگونه یک تغییر پارادایم می تواند به موفقیت شما کمک کند؟
به گفته دکتر پل جنکینز، دو نوع پارادایم وجود دارد: پارادایم مسئولیت و پارادایم عامل.
پارادایم مسئولیت برای کسانی اعمال می شود که دائماً از عبارت "تقصیر من نیست، تقصیر آنهاست" استفاده می کنند. دکتر جنکینز افزود که این الگویی از مردم است که دولت را سرزنش می کنند، اقتصاد را مقصر می دانند، جامعه و نهادها را مقصر می دانند.
پارادایم عامل یا سازنده مخصوص افرادی است که مسئولیت موقعیت های زندگی خود را می پذیرند و به مشکلات پاسخ می دهند. سعی کنید به جای سرزنش دیگران یا خودتان، مشکلات خود را حل کنید.
اکنون که این دو پارادایم را فهمیدیم، بیایید در مورد اینکه چگونه تغییر پارادایم می تواند به شما در موفقیت در زندگی کمک کند صحبت کنیم. زمانی که توانستیم پارادایم را از مسئولیت به علت تغییر دهیم. شما می توانید چیزهای مختلف را ببینید.

زیرا همه چیز در مورد غلبه بر مشکلات منفی و تبدیل مشکلات به پل هایی برای موفقیت است.

متن فوق مبنای اصلی ایده های دکتر جنکینز و باب پراکتور است. ما طوری برنامه ریزی شده ایم که روی مشکل مورد نظر تمرکز کنیم. این در مدرسه با پاسخ دادن به امتحانات آموزش داده می شود و رد شدن در امتحان یک شکست است.اگر مشکلات موجود را حل نکنید، با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد. مشکل این است که به جای یافتن راه حلی برای حل یک مشکل خاص، فقط بر روی آن مشکل تمرکز می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

شما می توانید با طرح و نوع کیف و کفش آن ها را از یکنواختی خارج نمایید. مدل های متفاوتی مانند: کیف های جیز، کیف های دوشی چرم و بوت مناسب پالتو بلند را در استایل خود بگنجانید.

تناسب رنگ کیف و کفش
آیتم اصلی پالتو است و از همین رو در انتخاب رنگ باید به رنگ پالتو توجه داشته باشید. می توانید در زمان خرید کیف و کفش خود یا نیم بوت با پالتو بلند به طرح های به کار رفته در بافت پارچه پالتو نگاه کنید. (در صورتی که پالتو طرح دار باشد) و یا اینکه با رنگ پالتو تک رنگ در یک طیف باشند.

پیشنهاد بعدی می توانید رنگ کفش خود را با شلوار یا دامن ست کنید و همچنین رنگ کیف با رنگ شال همخوانی داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید کیف و کفش تان بیشتر جلوه بیشتری داشته باشند؛ از رنگ های جیغ و متضاد استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

الگوی قسمت جلو شومیز زنانه
ما میاییم از همین ابتدای کادرمون اول قد بالاتنه رو که گفتیم 44 برای این سایز 40 ،44 رو علامت میزنیم، بعد از ابتدای همین کاغذ که قد بالاتنه رو علامت زدیم 24 سانت هم میاییم برای این کف حلقه اس

اینو قدش رو فعلا یه خط فرضی ما اینو ادامه میدیم، قد بالاتنه رو هم همینطور یه خط فرضی افقی میکشیم.

از قد بالاتنه هم 20 سانت اضافه میشه که قد باسنه.

این قد شومیز زنانه ما تقریبا میشه 64 سانت اگر خواسته باشید می تونید خودتون قدش رو اضافه کنید. قد 64 قد یه شومیز معمولیه.

بعد حالا برای از ابتدا ما شروع می کنیم برای کشیدنش از این ابتدای کاغذ 7 سانت داخل می شیم، 7سانت بعد از همین جا برای گودیش 7 و نیم سانت می آییم پایین بعد اینو به صورت هلال وصل می کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

کلمه کژوال casual به معنی راحتی است. لباس هایی که حالت رسمی و کلاسیک ندارند. از این سبک لباس ها بیشتر در موقعیت های غیررسمی و دوستانه استفادده می شوند. البته توجه داشته باشید غیررسمی و راحتی بودن لباس ها به معنای لباس ورزشی نمی باشد.

استایل کژوال مختص به یک جنسیت نیست و هم زنان و هم مردان هر دو می توانند از این لباس ها استفاده کنند. در نظر داشته باشید که لباس های کژوال دسته بندی های گوناگونی دارند و البته که هر لباس آزادی را نمی توان وارد این دسته نمود.

مهمترین ویژگی لباس های کژوال، احساس راحتی، آزادی و سبکی است که به شما می بخشند. بیشترین کاربرد این استایل، پوشیدن در دورهمی های دوستانه، استفاده روزمره، تفریح، خرید و… است.

تفاوت استایل کژوال و مینیمال
استایل های مینیمال و کژوال هر دو دارای سادگی و راحتی خاصی هستند ولی در عین حال تفاوت هایی نیز میان این دو وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

رنگ های روشن منعکس کننده اشعه نور خورشید هستند و آنها را کمتر به خود جذب می نمایند و شما را خنک نگه می دارند. از همین رو بهترین رنگ برای فصل تابستان می باشند.

رنگ هایی مانند: سفید، صورتی، سبز روشن، رنگ های پاستلی. بهترین و شادترین استایل های تابستانی را می توانید با این رنگ ها بسازید.

در تابستان لباس های گشاد و رها بپوشید
هر چه لباس تان گشاد و آزادتر باشد شما را خنک تر نگه داشته و با پوشیدن آنها احساس راحتی بیشتری به شما درست خواهد داد. امروزه استایل شومیز زنانه گشاد و با رنگ های شاد و پاستلی بسیار ترند شده است.

شومیزهای بلند گشاد به عنوان مانتو را می توانید با شلوار های بگی ست کنید. انتخاب بعدی، پوشیدن تیشرت، دامن و شلوارهای آزاد و رها است. سعی کنید آیتم هایی را انتخاب کنید از جنس پارچه های نخی دوخته شده باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

از آنجایی که اغلب خانم ها در انتخاب لباس و نوع پوشش محدودیت هایی دارند؛ همیشه انتخاب لباس مناسب مصاحبه کاری برای آنها نسبت به آقایان دشوارتر است.

مانتو و مقنعه یک پوشش مناسب و معمول برای خانم ها در محیط های اداری است؛ اما باز هم نیاز است به جزئیات دیگری توجه داشت. در ادامه این نکات را بیان می کنیم:

انتخاب مانتو مناسب
سعی کنید تا حد امکان ست های مانتو و شلوار اداری بپوشید. رنگ های خنثی و تقریبا تیره مانند: سرمه ای، مشکی، آبی نفتی و طوسی؛ رنگ های مناسب مانتو هستند.

ترجیحا به سراغ مانتوهای جلوباز نروید؛ اما اگر قرار استخدام در یک شرکت خصوصی را دارید می توانید از مانتوهای جلوباز بلند استفاده کنید و برای انتخاب لباس زیر مانتو شومیز ساده گزینه مناسبی است.

نکته مهم: اگر قراره مصاحبه کاری در یک سازمان یا شرکت دولتی را دارید به هیچ عنوان مانتوهای تنگ، کوتاه و جلوباز را نپوشید. این لباس ها آراستگی شما را زیر سوال برده و یک فاکتور منفی در استخدام شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1402 | نظرات ()