نوشته شده توسط : مد لباس

آخرین باری که واقعا برای خرید شلوار زنانه خود فکر و تحقیق کردید کی بود؟ احتمالا هرگز! اما نگران نباشید، ما این را پیش بینی می کنیم. به همین دلیل در این مقاله ۸ اشتباه رایج در خرید شورت زنانه شیک توری که احتمالا مرتکب آن می شوید را به شما می گوییم و به شما در اصلاح آن ها کمک می کنیم. در ادامه مقاله اشتباهات در انتخاب شلوارک زنانه با ما همراه باشید.

شما سایز خیلی کوچکی را انتخاب کرده اید
اگر می‌خواهید سایز بزرگ‌تری را در یک لباس از تمام لباس‌هایتان امتحان کنید، آن شلوارک زنانه است. شلوارک هایی که خیلی تنگ هستند می توانند باعث برآمدگی در قسمت پایین شکم شوند، پوست این نواحی را نیشگون بگیرند یا خطوط قابل رویت زیر لباس ایجاد کنند و البته احتمال اتفاقات ناخوشایند مانند عفونت های مجاری ادراری یا عفونت های مخمری را افزایش دهند. پس سعی کنید در انتخاب شورت زنانه این اشتباه را نکنید تا سلامتی شما به خطر نیفتد.

پوشیدن شورت نامناسب با لباس های نامناسب
پوشیدن شلوارک نامناسب یکی دیگر از اشتباهات در انتخاب شلوارک زنانه است. آستر شورت می تواند از خطوط مشهود زیر شورت جلوگیری کند، اما همیشه برای همه لباس های شما مناسب نیست.مثلاً اگر پارچه توری طرح دار باشد، زیر لباس مناسب دیده می شود. یک گزینه بهتر در این مورد یک شورت بدون درز با لبه های کمی برآمده برای جلوگیری از چرخیدن است. آیا می خواهید یک دامن در قسمت کمر بپوشید؟ به جای بیکینی کوتاه، می توانید یک بیکینی با کمر کم بپوشید تا شکمتان صاف و صاف شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()