نوشته شده توسط : مد لباس

خرید لباس مناسب سایز
در زمان خرید مهمترین کار این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود را تهیه نمایید. به اصطلاح به سایز خود وفادار باشید. به عنوان مثال برخی از خانم هایی که اضافه وزن دارند تصور می کنند که اگر لباس های گشاد و بزرگتر از سایزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقی شان مخفی می شود. البته این مساله تنها زمانی پاسخ می دهد که مثلا چاقی در بخشی از بدن باشد، مثلا چاقی شکم و پهلوها که می توان با پوشیدن یک تیشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاکید می کنیم در هنگام خرید لباس به سراغ لباس های خیلی گشاد و سایز خیلی بزرگتر خود نروید.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

برخی از افراد اعتقاد دارند که برای داشتن درآمد بالا به مدارک دانشگاهی نیاز ندارند. در حال حاظر بسیاری از افراد بدون سرمایه با شغل های پردرآمد در منزل که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، نسبت به افرادی که مدارک تحصیلی دارند، از درآمد بالاتری برخوردار هستند.

مشاغل مناسب من کدام است؟
مشاغل پر سود و با درآمد بالایی وجود دارد که نیاز به مدرک تحصیلی ندارند، اما چگونه می توان شغل مناسب خود را شناخت؟

در پاسخ به این سوال باید این نکته را در نظر داشته باشیم:

شغلی که قصد داریم تا انتخاب کنیم، آن چیزی باشد که واقعا آن را می خواهیم.

جمله ای از استیو جابز:

زندگی محدود است ، پس از زندگی کردن با روش دیگران دوری کنید.

مفهوم این جمله به این معناست که بخاطر نظرات شخصی که از شما می خواهد تا راهی را پیش رو بگیرید، از انجام گکاری که به آن علاقه مند نیستید صرفه نظر کنید. در عوض به جای این کار می توانید مهارت پولسازی را آموخته و به یک متخصص تبدیل شوید.

بعضی از افراد دارای توانایی هایی هستند که ممکن است در تمامی افراد وجود نداشته باشد؛مثلا ممکن است شخصی صدای خوبی داشته باشد. برخی از افراد خلاقیت بالایی در نوشتن داشته باشند. مهارت برخی دیگر از افراد در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان باشد. اما جای نگرانی نیست، شما می توانید هر مهارتی که دوست دارید را به سادگی بیاموزید.

اینکه چه کاری انجام می دهید اهمیت ندارد، با استفاده از مهارت های ذاتی خود می توانید یک زندگی شغلی جدید بسازید.

سود کدام بیشتر است: با مدارک یا بدون مدارک؟؟!

مشاغلی مانند تبلیغ نویسی نسبت به مشاغلی که نیاز به مدارک تحصیلی دارند مانند: وکالت، از سود بیشتری برخوردار است. شما به سادگی می توانید با گذراندن دوره آموزشی مهارت مورد نظر خود، در آن متخصص شوید.

نکته اول: متخصص شوید
برخی از کارآفرینان زمان بسیار زیادی را صرف انجام کارهای بی اهمیت می کنند، اما برای کار خود وقت نمی گذارند تا در آن مهارت به یک متخصص تبدیل شوند. فراموش نکنید که بهتر است اول در یک مهارت استاد شوید و پس از آن به سراغ یادگیری مهارت بعدی بروید.

نکته دوم: در مرحله اول درست انجام دادن مهم نیست، فقط شروع کن
کمال گرایی می تواند مهم ترین دشمن پیشرفت باشد. اگر در تولید ویدئو فعالیت می کنید، حتما نباید بهترین باشید، ویدئو را آپلود کرده و سعی کنید در ویدئوهای بعدی مشکلات آن را اصلاح کنید.

آشنایی با مشاغل پردرآمد بدون سرمایه یا با کمترین سرمایه
در این بخش قصد داریم تا شما را با تمامی مشاغل پردرآمدی که به مدارک تحصیلی نیاز نداشته و نیاز به سرمایه نداشته یا نیازمند کمترین سرمایه هستند را به شما معرفی کنیم تا شما به عنوان یک کارآفرین بتوانید این مهارت ها را بیاموزید.

مدیر و برنامه ریز شبکه های اجتماعی
در حال حاظر یکی از صنعت های ترند شبکه های احتماعی به شمار می رود. طبق تحقیقات انجام شده نیمی از مردم جهان در حال استفاده از شبکه های اجتماعی هستند.

آمار جمعیت افراد درحال استفاده از شبکه های اجتماعی به شرح زیر است:

شبکه اجتماعی اینستاگرام ماهانه حدودا بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

شبکه اجتماعی فیس بوک به طور روزانه بیش از یک و نیم میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

بسیاری از کسب و کارهای فضای واقعی به فکر تاسیس کسب و کارهای مجازی خود نیز هستند و در حال حاظر نگاه بسیاری از کسب و کارها به سمت شبکه های احتماعی می رود.

خدمات طراحی سایت بهترین شغل برای دانشجویان است



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

دوستان همراهان همیشگی من سلام. خیلی خوشحالم که در دوران تحصیل در دانشگاه هم بدنبال یادگیری مهارت برای کسب درآمد هستید.

همه ما شرایط اقتصادی حاکم بر ایران را میدونیم چی هست و کاملا حسش کردیم اما نمیشه بشینیم و بگیم همینی که هست حالا چیکار کنم. من محمد نصیری مدرس سئو و بنیان گذار سایت آموزشی وبین سئو هستم و میخام در این محتوا راه حل هایی برای کسب درآمد به شما ارائه کنم پس همراه من باشید.

قبل از شروع محتوا میخام از زندگی خودم کمی برای شما تعریف کنم. من هم در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد کار میکردم. اتفاقا در دوران کارشناسی دانشگاه دولتی بودم و کلاس هام در طول هفته بود نمیتونستم کاری بغیر از کسب و کار اینترنتی و فریلنسری یا آزادکاری داشته باشم.

اگر وارد سایت وبین سئو بشید داستان خودم را نوشتم که از کجا به کجا آمدم و چه مسیری را طی کردم. خوشحال میشم بخونید و نظرتون رو ثبت کنید.

 کار اینترنتی برای دانشجویان و بدون سرمایه اما با چند نکته!

میدونم که میخواهید کار دانشجویی اینترنتی با درآمد بالا داشته باشید اما یکسری سوال برایتان پیش آمده که باید پاسخ آن را پیدا کنید مثلا سوالاتی مثل:

میشه هم درس بخونم هم کار کنم و پیشرفت کنم؟

مگه کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی چقدر درآمد داره که حالا کارم بکنم؟

من کل هفته رو دانشگاهم اصلا فرصت میکنم برم سرکار؟

حالا گیرم همه مسائل بالا حل شد کی بمن دانشجو کار میده و قبول میکنه هم کار کنم و هم درس بخونم!

همه این سوالات برای خود من هم زمانی که میخاستم شغل اینترنتی پاره وقت داشته باشم؛ پیش آمد. در ادامه همراه من باش تا بهت بگم که میشه و چجوری میشه.

  دانشجو باید ماهر باشه یا مدرک کافیه؟

تا حالا به این موضوع فکر کردی که مدرک دانشگاهی مهمه یا یادگیری یک مهارت حرفه ای و پولساز؟

عزیزان نمیخام به این مسئله برسیم که دانشگاه خوبه یا بد! یا سیستم آموزشی کشور مشکل داره یا هرچی! این مسئله را باید کارشناسان حوزه خودش جواب بدن ولی حالا ما باید با شرایط موجود چیکار کنیم؟!

من خودم از اینکه دانشگاه یا سیستم مشکل داره استفاده کردم چجوری؟

من خودم در مقطع کارشناسی فیزیک مهندسی میخوندم و این رشته خیلی تحلیلی بود و خیلی کمکم که در یادگیری مهارتی که انتخاب کردم پیشرفت کنم. اما من ناامید نشدم یعنی خسته شدم از شرایط دانشگاه اما ناامید نشدم. یادمه که کلاس الکترومغناطیس داشتم اونایی که برق خوندن میدونن چقدر کوفت!! میرفتم 10 الی 15 دقیقه تو کلاس حاضر میشدم بعد کلاس را میپیچوندم میرفتم سایت دانشگاه پیش بچه ها نرم افزار :D

پس اولین گام اینه که مهارتی رو انتخاب کنیم و بعد اینقدر سماجت داشته باشیم که واقعا یادش بگیریم حالا اگه نمیدونید چه مهارت هایی (کار دانشجویی پر درآمد برای دانشجویان) هست حتما ادامه ماجرا را بخونید.

 خوب مینویسی پس تولید محتوا کن!

همیشه گفتم باز هم میگم یکی از پردآمد ترین شغل های اینترنتی جهان نه فقط ایران تولید محتوا است. تولید محتوا منظورم فقط نویسندگی نیست! هر نوع محتوایی متنی، ویدیویی، صوتی یا پادکست.

حالا میگید تولید محتوا اینترنتی چجوریه؟ یا اصلا من باید چیکار کنم؟

مثالش خیلی ساده است مثلا همین محتوایی که دارید مطالعه می کنید را از گوگل پیدا کرده اید یعنی جستجو کردید و بعد این سایت رسیدید خب همین مسئله میتونه برای شما کسب درآمد کنه. چجوری؟

مثلا میتونید محتوایی را برای سایت ها آماده کنید و یا خودتون وب سایتی داشته باشید و محتواها را داخل سایت خودتون منتشر کنید و از بازاریابی محتوایی برای محصولات و خدمات خودتون یا دیگران استفاده کنید و شروع به کسب درآمد کنید.

شرکت در دوره یادگیری سئو و بهینه سازی یک شروع عالی برای دانشجویان است

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

خرید لباس زنانه
در این روزها که خرید اینترنتی کاملا جا افتاده و مد شده است، خرید اینترنتی لباس زنانه نیز به یکی از پرطرفدارترین فعالیت ها تبدیل شده است. مدل لباس زنانه کالکشن 2022 و 1400 از جمله پرطرفدارترین اجناسی هستند که این روزها خانم ها به دنبال آن هستند.

لباس شیک برای زنان.
لباس شب یا لباس مجلسی نوعی پیراهن زنانه است که با تزیینات براق و براق خود جذابیت بی نظیری را برای شما ایجاد می کند. یک لباس بلند تزئین شده با گیپور، ابریشم یا پولک یکی از محبوب ترین گزینه ها برای شرکت در یک مهمانی یا عروسی است.

استایل کژوال زنانه
کت، کت و کت را در ترکیب با کفش های کتانی یا چکمه زنانه بپوشید و ظاهری غیر رسمی برای خود ایجاد کنید. لباس‌های غیررسمی زنانه این روزها جای استایل رسمی یا اداری زنانه را گرفته‌اند و در اکثر مواقع یک کت جین، هودی یا گرمکن شما را شروع می‌کند.

لباس های خانگی زنانه
بلوز، تی شرت، تاپ، دامن، شلوار و شورت لباس هایی هستند که به لباس های خانگی زنانه معروف هستند. ترکیب این لباس ها با صندل، دمپایی یا دمپایی مناسب، لباسی راحت و کاربردی برای شما ایجاد می کند.لباس زیر زنانه
لباس خواب و لباس زیر زنانه مانند شورت و سوتین از جمله مواردی است که با توجه به فصل و کاربرد آن می توان انتخاب کرد. در شرایط خاص، مواد ساتن، ابریشمی و ابریشمی، لباس زیر پشمی گرم و پیژامه ترکی در فصل زمستان و لباس زیر نخی در فصل تابستان توصیه می شود.

کیف و کفش زنانه
کیف و کفش از آن دسته اجناس زنانه ای است که خانم ها همیشه اهمیت زیادی به هماهنگی کیف و کفش خود با لباس خود می دهند. رنگ و طرح دو رکن مهم در انتخاب کیف و کفش زنانه است که تنوع سلیقه ها و طرح های مختلف کیف و کفش زنانه را به وجود آورده است. اما در روزهای بهار و تابستان اولویت خانم ها همیشه صندل بوده است.

صندل زنانه
صندل های زنانه و دخترانه با گرم شدن هوا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. کسانی که قصد سفر به شمال و پیاده روی در کنار دریا را دارند، یک صندل ساحلی راحت اولین انتخاب آنها خواهد بود. برخی از زنان نیز برای رفت و آمد در شهر و حضور در محل کار، صندل می پوشند. برخی از خانم ها به عنوان صندل رسمی برای مهمانی ها و مجالس به دنبال یک صندل پاشنه بلند بسیار شیک هستند و برخی دختر خانم ها اولین انتخاب آنها برای مهمانی هستند.اگر قرار است زیاد پیاده روی یا ایستادن انجام دهید، صندل های طبی زنانه باید اولین انتخاب شما باشد. اگر قصد خرید صندل عروس را دارید، شاید صندل عروس انتخابی خاص و شیک برای دختر خانم ها باشد. بنابراین، صرف نظر از هر سلیقه ای، اول از همه به جایی که می خواهید صندل خود را بپوشید، توجه کنید. صندل، صندل پاشنه بلند، صندل رسمی و صندل طبی زنانه کاربرد خاصی دارد. در فروشگاه اینترنتی آراور می توانید انواع صندل زنانه و صندل دخترانه را با هر سلیقه و برای هر کاربردی که می خواهید پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید.

تماس با آراور خرید اینترنتی انواع لباس زنانه (شومیز زنانه، خرید شومیز زنانه)



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

آراور آراستگی پوشش شما
آراستگی پوشش شما؛ این شعار ماست، البته محدود به کلمات نمیشه، چون تیم ما با افتخار درتلاشه تا به این شعار که هدف اصلیمونه، جامه عمل بپوشونه ✨✨

آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

اگه به دنبال خاص و برازنده بودن هستید، کافیه آراور رو سرچ کنید و از فروشگاه و محصولات ما دیدن بفرمایید و بادقت و حوصله‌ لباس موردنظرتون رو انتخاب کنید تا ما باعشق براتون آماده و ارسال کنیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

ارسال سریع و آسان به سراسر کشور، کیفیت و اصالت کالا و مشاوره تخصصی در زمینه بهترین انتخاب از بین محصولات، از ویژگی های مهم و اساسی برند آراور می باشد.

تیم ما در تلاش هست تا با نوآوری و خلاقیت، به صورت مستمر طرح هایی جدید و متنوع درحوزه پوشاک ارائه دهد تا به طور کامل نیاز شما را در زمینه خرید پوشاک فاخر برطرف کرده و انتخاب را برای شما آراسته پوشان آسان تر کند.

درباره بنیان گذار آراور
خدیجه علیمحمدی بنیان گذار آراور؛ یکی از خبره ترین طراحان دوخت در سطح کشوره، که بیشتر از 20ساله با عشق به طراحی و دوخت لباس مشغوله و به دلیل کیفیت دوخت و طرح لباس هایی که تولید میکنه، شهره عام و خاصه! و از اونجایی که این روزها آمار سفارشات راه دورش بیشتر شده بود، تصمیم به راه اندازی این فروشگاه اینترنتی گرفته تا بتونه هنرش رو با عشق به سرتاسر ایران ارائه بده.

چرا فروشگاه آراور انتخاب خوبی برای خرید است؟
شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد، چندین ویژگی خاص پاسخگوی این سوال است:

✔️ ویژگی اول ما خاص بودن طراحی کالاست تمام سعی آراور در راستای طراحی مدرن در عین رعایت اصل سادگی و فاخر بودن لباس است.

✔️ویژگی دوم ما ارائه بهترین کیفیت پارچه و متریال است، یکی از مسائلی که همیشه ما را از خرید اینترنتی پوشاک منصرف و یا در ذهنمان ایجاد تردید می کند، عدم اطمینان از جنس پارچه و متریال استفاده شده در کالاست. آراور تمامی البسه تولیدی خود را با ضمانت عدم تغییر رنگ در شستشو، آبرفت و بافت جنس، به فروش می رساند.

✔️ویژگی سوم، ارائه مشاوره تخصصی درجهت انتخاب بهتر و تلاش درجهت کاهش نگرانی شما در راستای تعیین سایز و مدل کالا از دیگر خدمات مفید آراور می باشد.

https://arawear.ir/about-us

 



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

مجله زنانه طیف وسیعی از لباس های زنانه را پوشش می دهد. الگوی این لباس فرم اصلاح شده پیراهن مردانه است که در مدل های مختلف بهاره، پاییز و زمستان طراحی و موجود است. مدل های رسمی این لباس معمولا از پارچه های ظریف و تقریبا گران قیمت دوخته می شود تا بتوانید برای مهمانی ها و مجالس فانتزی مختلف از آن ها استفاده کنید. راز اصلی زیبایی شما انتخاب کاغذ مناسب است. بهتر است بدانید این لباس با چه وسایلی می آید و آیا برای هر استایلی الگوی خاصی طراحی شده است؟
نکات مهم در انتخاب پیراهن زنانه
شیک ترین شومیز زنانه از کالاهای مهم و قدیمی در صنعت مد به شمار می رود. به راحتی می توان از کاغذ به تنهایی در مجالس مختلف استفاده کرد یا آن را با وسایل دیگری مانند شلوار، دامن بلند، دامن کوتاه، جوراب شلواری و ... ترکیب کرد. اگر بتوانید ترکیب مناسبی را با کاغذ خود انتخاب کنید، استایل شما فوق العاده خواهد بود. برای تهیه یک کاغذ مناسب بهتر است به نکات زیر توجه کنید:
با توجه به اینکه طیف گسترده ای از دستمال کاغذی در بازار وجود دارد، لازم است قبل از انتخاب مدل خاصی به شکل و سلیقه خود توجه کنید.کاغذهایی با طرح ها و برش های ساده برای استایل های رسمی و کژوال مناسب هستند. پس بهتر است در کمد خود کاغذ ساده داشته باشید.
مورد بعدی مواد کاغذی است. اگر به یک مهمانی فانتزی دعوت شده اید، لباس مجلسی زنانه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این مواد روی بدنه فرم خوبی دارند و به مرور زمان و پس از شستشوی طولانی خراب نمی شوند و کیفیت آنها تغییر نمی کند.
یکی از کاغذهایی که مناسب است و با هر لباسی ست می شود، کاغذ نخی است. تنوع در طرح و رنگ این ملحفه ها بسیار زیاد است و می توانید به راحتی آن را در مجالس و همچنین در خانه بپوشید.
اگر مهمانی شما رسمی و تقریباً فانتزی است، بهتر است دستمال کاغذی را انتخاب کنید. این کاغذ نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این ملحفه ها باید بعد از هر بار شستشو با دقت اتو شوند. برای گذاشتن دستمال کاغذی می توانید از شلوار جین یا دامن استفاده کنید که جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.
اگر دوام کاغذ برای شما فاکتور مهمی است، حتما کاغذ پلی استر را انتخاب کنید. جنس این کاغذ به گونه ای است که در اثر شستشو آسیبی نمی بیند. اما نکته اصلی این است که اکثر مردم به پلی استر حساسیت دارند زیرا این یک پارچه مصنوعی است.بهترین کاری که می توانید در چنین شرایطی انجام دهید این است که به جای پلی استر ابریشم را جایگزین کنید.
به سایز کاغذ دقت کنید و کاغذی که اندازه بدن شما نباشد شما را پر نشان می دهد. اگر به صورت آنلاین پیراهن زنانه می‌خرید، اندازه لباس‌ها را با اندازه‌های خود مطابقت دهید.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

شومیز زنانه شیک و البته مجلسی که در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.

در مورد ست نمودن، انواع شومیز زنانه را می توانید همراه با شلوار و یا دامن بپوشید و یا از زیر کت، وست و پانچ های جذاب استفاده نمایید.

تاریخچه کلمه شومیز
شومیز ریشه ای فرانسوی دارد و معنای آن در زبان فرانسه، “تیشرت” است. شومیز زنانه ساده یکی از انواع مختلف برای پوشش بالاتنه است و تنوع زیادی در طرح ها و رنگ های گوناگون دارد. شومیز زنانه در ابتدا به عنوان یک لباس مردانه بود. 

لباسی که در قسمت جلو آن دکمه یا زیپ به کار رفته بود. به مرور زمان با تغییراتی در مد و فشن، تبدیل به شومیزهای زنانه شدند با همان الگو و طرح و دوخت. شومیزها با توجه به مناسب بودن قیمت شان و کاربردی بودن شان بسیار مورد توجه قرار گرفتند و معمولا هم از جنس پارچه نخی است. پارچه نخی باعث کاهش تعریق بدن می شود و از کثیف شدن لباس زیری که پوشیده بودند جلوگیری می کرد.

تفاوت بلوز زنانه و شومیز زنانه
مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین شومیز و بلوز زنانه در دکمه است. بلوزها اغلب جلو بسته هستند و فاقد هر گونه دکمه می باشند، در دوخت بلوز از انواع مختلف پارچه استفاده می شود. اما شومیز ها اغلب بصورت جلوباز دکمه دار هستند. از مدل های جذاب لباس زنانه همین شومیز زنانه مجلسی است. پارچه های شومیز حریر، گیپور، ساتن و…. است.

انواع مدل شومیز زنانه مجلسی
همانطور که گفته شد شومیزهای زنانه بصورت ساده و مجلسی دوخته می شوند. شومیز ساده بلند، شومیز ساده ساتن با رنگ های بسیار جذاب مانند: شومیز ساده سفید (که بیشتر به عنوان لباس عروس خانم ها در مراسم روز عقد محضری از آن استفاده می شود.????) براساس دوخت و الگو نیز دسته بندی مختلفی نیز دارند.

شومیز ها را می توانید بسته به شرایطی که هستید ست کنید. شومیز زنانه قابلیت های زیادی دارد و هم به عنوان لباس مجلسی، لباس دورهمی های دوستانه و هم به عنوان یک لباس اسپرت رسمی پوشید. تنها می بایست به طرح و رنگ آن دقت کنید و با توجه به موقعیت مدل مدنظرتان را انتخاب نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

خرید لباس زنانه
امروزه که خرید اینترنتی کاملا جا افتاده و مد شده است، خرید اینترنتی لباس زنانه نیز به یکی از پرطرفدارترین فعالیت ها تبدیل شده است. مدل 2022 لباس زنانه و مجموعه 1400 از جمله پرطرفدارترین اقلامی است که این روزها خانم ها به دنبال آن هستند.

لباس شیک برای زنان
لباس شب یا لباس مجلسی نوعی پیراهن زنانه است که با تزیینات براق و درخشان خود جذابیت بی نظیری را برای شما ایجاد می کند. یک لباس بلند تزئین شده با گیپور، ابریشم یا پولک یکی از محبوب ترین گزینه ها برای شرکت در یک مهمانی یا عروسی است.

استایل کژوال زنانه
کت، کت و کت را در ترکیب با کفش های کتانی یا چکمه های زنانه بپوشید و استایلی کژوال برای خود بسازید. لباس راحتی زنانه این روزها جای استایل رسمی یا اداری زنانه را گرفته است و در بیشتر مواقع یک کت جین، هودی یا گرمکن شما را شروع می کند.

لباس های خانگی زنانه
بلوز، تی شرت، تاپ، دامن، شلوار و شورت لباس هایی هستند که به لباس های خانگی زنانه معروف هستند. ترکیب این لباس ها با صندل، دمپایی یا دمپایی مناسب، لباسی راحت و کاربردی ایجاد می کند.لباس زیر زنان
لباس خواب و لباس زیر زنانه مانند شورت و سوتین از جمله مواردی هستند که باید با توجه به فصل و کاربرد آن ها انتخاب شوند. در شرایط خاص، پارچه های ساتن، حریر و ابریشمی، لباس زیر پشمی گرم و پیژامه ترکی در فصل زمستان و لباس زیر نخی در فصل تابستان توصیه می شود.

کیف و کفش زنانه
کیف و کفش از آن دسته اجناس زنانه است که خانم ها همیشه به هماهنگی کیف و کفش با لباس اهمیت زیادی می دهند. رنگ و طرح دو رکن مهم در انتخاب کیف و کفش زنانه است که باعث تنوع زیاد سلیقه ها و طرح های متفاوت کیف و کفش زنانه شده است. اما در روزهای بهار و تابستان اولویت خانم ها همیشه صندل بوده است.

صندل های زنانه
صندل های زنانه و دخترانه با گرم شدن هوا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کسانی که قصد سفر به شمال و پیاده روی در کنار دریا را دارند، یک صندل ساحلی راحت اولین انتخاب آنها خواهد بود. برخی از زنان نیز از صندل برای رفت و آمد در شهر و محل کار استفاده می کنند. برخی از خانم ها به عنوان صندل رسمی برای مهمانی ها و مجالس به دنبال یک صندل پاشنه بلند بسیار شیک هستند و برخی دختر خانم ها اولین انتخاب آنها برای مهمانی هستند.اگر زیاد پیاده روی یا انجام می دهید، صندل های طبی زنانه باید اولین انتخاب شما باشد. اگر می خواهید صندل عروسی بخرید، شاید صندل عروس یک انتخاب شیک و خاص برای دختر خانم ها باشد. بنابراین، صرف نظر از سلیقه، ابتدا به جایی که می خواهید صندل خود را استفاده کنید، توجه کنید. صندل، صندل پاشنه بلند، صندل رسمی و صندل طبی زنانه کاربردهای خاصی دارند. در فروشگاه اینترنتی آراور انواع صندل زنانه و صندل دخترانه با هر سلیقه و هر کاربردی که می خواهید پیدا کنید و از خرید لذت ببرید.

آراستگی پوشش شما؛ این شعار ماست، البته محدود به کلمات نمیشه، چون تیم ما با افتخار درتلاشه تا به این شعار که هدف اصلیمونه، جامه عمل بپوشونه ✨✨

آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

اگه به دنبال خاص و برازنده بودن هستید، کافیه آراور رو سرچ کنید و از فروشگاه و محصولات ما دیدن بفرمایید و بادقت و حوصله‌ لباس موردنظرتون رو انتخاب کنید تا ما باعشق براتون آماده و ارسال کنیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

ارسال سریع و آسان به سراسر کشور، کیفیت و اصالت کالا و مشاوره تخصصی در زمینه بهترین انتخاب از بین محصولات، از ویژگی های مهم و اساسی برند آراور می باشد.

تیم ما در تلاش هست تا با نوآوری و خلاقیت، به صورت مستمر طرح هایی جدید و متنوع درحوزه پوشاک ارائه دهد تا به طور کامل نیاز شما را در زمینه خرید پوشاک فاخر برطرف کرده و انتخاب را برای شما آراسته پوشان آسان تر کند.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.

خرید لباس مناسب سایز
در زمان خرید مهمترین کار این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود را تهیه نمایید. به اصطلاح به سایز خود وفادار باشید. به عنوان مثال برخی از خانم هایی که اضافه وزن دارند تصور می کنند که اگر لباس های گشاد و بزرگتر از سایزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقی شان مخفی می شود. البته این مساله تنها زمانی پاسخ می دهد که مثلا چاقی در بخشی از بدن باشد، مثلا چاقی شکم و پهلوها که می توان با پوشیدن یک تیشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاکید می کنیم در هنگام خرید لباس به سراغ لباس های خیلی گشاد و سایز خیلی بزرگتر خود نروید.

خرید لباس های مجلسی
در مجلس رسمی لباس مجلسی پوشیده می شود و این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که لباس مجلسی نشان دهنده تیپ، شخصیت و سلیقه شماست. در هنگام خرید لباس مجلسی یا لباس شب زنانه زمان و توجه بیشتری به خرج دهید و حتما حداقل دو الی سه دست لباس شب شیک در کمد لباس های تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماکسی بلند هستند و زرق و برق خاص بر روی پارچه آن کار شده است. اگر مجلسی که به آن دعوت شده اید کمی خودمانی تر است، می توانید به سراغ لباس های کوتاه تر با زرق و برق کمتر بروید. خرید اینترنتی انواع لباس و پوشاک را نیز در هر حالتی فراموش نکنید. مخصوصا زمان هایی که فرصت چندانی ندارید و خیلی سریع می توانید به مدل های مجلسی شیک و به روز دسترسی داشته باشید.

https://tejaratemrouz.ir/fa/news/53218/راهنمای-خرید-انواع-لباس-زنانه



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

آموزش سئو سایت فروشگاهی هدف اصلی این محتواست چرا که یکی از ارزان ترین راه ها برای افزایش فروش در سایت و جذب ترافیک هدفمند سئو سایت است.
فروشگاه اینترنتی دارید؟ فروش اینترنتی قابل قبولی ندارید؟ آیا تابحال از کانال بازاریابی سئو استفاده نکرده اید؟
اگر جواب سوال های بالا بله است پس در ادامه همراه من باشید.
من محمد نصیری کارشناس سئو و بنیان گذار سایت وبین سئو هستم. در این آموزش، سئو را برای سایتی آموزش می دهیم که تازه تاسیس است.
در شروع باید چیکار کنیم؟ب
باید طبق مسیر زیر پیش بریم:
بررسی کسب و کار
تحلیل رقبای اینترنتی
تحقیق درست عبارات کلیدی برای فروش و بلاگ
انتخاب و هدف گذاری درست عبارات کلیدی
شناخت ساختار صفحات اصلی فروشگاه اینترنتی
تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی(کدام صفحات؟)
تولید محتوا برای بلاگ فروشگاه اینترنتی!!
شروع همیشه با بررسی کلی کسب و کار
خب یعنی چی بررسی کلی کسب و کار! که چی!
ببینید شما باید بازار کسب و کار و میزان استقبال از محصولات رو کامل بررسی کنید. باید بدونید که پرفروش ترین محصولات کدامند؟! اینستاگرام رو بررسی کنید و لیستی از فروش ترین ها استخراج کنید.
شاید با خودت بگی اینا که کار سئوکار نیست! اما میخام بهت بگم اگر با دید فروش سئو رو شروع کنی خیلی راحت تر به خریدهای آنلاین کاربران میرسی. اون موقع کارفرما ازت بسیار راضی تره!
حالا اگه سایت برای خودت باشه (یعنی طراحی سایت فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی رو انجام دادی) که چ بهتر! گل رو زدی.
تحلیل رقبای اینترنتی
برای شروع عالی در سئو فروشگاه اینترنتی خود باید رقبای خود را تحلیل کنید. چرا؟؟
من بارها در دوره های آموزشی خودم مثل دوره آموزش سئو پیشرفته وبین سئو توضیح داده ام که شما با بررسی سایت دیگران می توانید نقاط قوت و نقاط ضعف وبسایت های آنها را بشناسید و بعد از شناخت درست بازار و رقبا؛ استراتژی مناسبی برای شروع انتخاب کنید.

https://arse3.ir/35516-آموزش-سئو-فروشگاه-اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

توصیه محمد نصیری بنیان گذاز وبسایت آموزشی وبین سئو
داشتن یک وب سایت و بی توجهی به نگهداری آن مانند باز کردن یک مغازه و عدم توجه به نحوه تعامل خریداران با کالا است، یعنی هرگز موجودی را بررسی نکنید و قفسه ها را براساس نیاز های مشتری نچینید و اصلا براتون مهم نباشه که مشتری چجوری راحت تره!!

مزایای بهینه سازی وب سایت چیست؟
برنامه بهینه سازی سایت می تواند نتایج کسب و کار را به شدت تغییر دهد اما این برنامه باید در دوره های زمانی سه ماهه و شش ماهه و یک ساله باشد و مدام تغییرات را اعمال کنید. در ادامه نمونه ای از نتایجی که وبین سئو با کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب کرده را می بینیم:

افزایش عبارات کلیدی مهم کسب و کار در موقعیت های 1-3 گوگل 50٪
افزایش عبارات کلیدی فروشنده
افزایش دو تا چند برابری ترافیک سایت
افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری
افزایش کلیک روی دکمه های CTA اولیه از 3% به 10%
افزایش رزروها و درخواست های تماس طبیعی نزدیک به 80٪
اهداف بهینه سازی وب سایت
هدف شماره 1 بهینه سازی وب سایت، افزایش نتایج کسب و کار است. در بیشتر موارد، این به معنای افزایش سرنخ های با کیفیت بالا یا فروش مستقیم از وب سایت است. اما رسیدن به آن بازی یک فرآیند گام به گام است. اول، مردم باید شما را پیدا کنند. سپس، آنها باید وب سایت شما را با کمترین اتلاف بررسی کنند تا به آن هدف نهایی برسند.

این به معنای تکیه بر چند تکنیک اثبات شده بهینه سازی وب سایت است:
دید ارگانیک و ترافیک را هدایت کنید. بیشتر وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده، بیشترین سهم ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند. جستجوی آنلاین به سادگی نحوه جستجوی خریداران برای اطلاعات است و شما می خواهید خریداران خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.
مثل یک خریدار فکر کنید. شما هر روز از وب سایت ها برای تصمیم گیری خرید خود استفاده می کنید. اگر در وب سایت خود به چیزی برخورد کردید که احساس عجیبی یا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً برای بازدیدکنندگان شما چنین احساسی دارد. مشخص کنید چه چیزی خاموش است و آن را برطرف کنید.

ثبتنام آنلاین در دوره تخصصی آموزش سئو سایت و لینک سازی

 



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

1- سئو تکنیکال یا سورس سایت
کاسه سوپ سئو همان موارد فنی و سورس کدهای سایت است که به سئو تکنیکال نیز معروف است. اگر شما کاسه مناسبی نداشته باشید در اصل سئو معنایی ندارد و اصلا به چشیدن طعم سوپ از سمت کاربر نمی رسد. پس مهم ترین بخش سئو سایت همان بهینه سازی سورس سایت است.

2- محتوای باکیفیت
سوپ نشان دهنده محتوای وب سایت شما است

محتوای بی کیفیت = سوپ بی مزه بدون مشتری، به همین سادگی

3- کیفیت بکلینک ها
ادویه و چاشنی های مورد نیاز سوپ سئو اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد و این ادویه ها همان بکلینک ها هستند. پس همیشه یادتان باشد که سوپ بدون ادویه و چاشنی عشق مزه ای ندارد و چون مزه ندارد پس اعتباری هم بین مردم پیدا نمی کند.

برای رسیدن به این سه اصل مهم در سئو سایت باید موارد زیر را رعایت کنید:

معماری، پیوندها و محتواهای سایت
در واقع، بدون معماری اصولی سایت، محتوای منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از لینک‌های ورودی با کیفیت، حتی نمی‌توانید در نتایج حضور داشته باشید.

در مورد اصول اولیه سئو به عنوان یک رقابت مقدماتی نگاه کنید که باید برنده شوید تا ثابت کنید که شایسته سهمیه حضور در المپیک هستید؛ یا حتی بازی را انجام دهید. اگر نتوانید این اصول اولیه را رعایت کنید، احتمالاً واجد شرایط بررسی بیشتر در ذهن موتورهای جستجو مخصوصا گوگل نخواهید بود.

محتوای 10 برابری یا 10X
نکات مهم محتوای 10 برابری:

محتوای 10 برابر بهتر از هدف جستجو در نتایج

هدف مخاطب از جستجو بسیار مهم است

بهترین تجربه کاربری و رابط کاربری محتوا در بین 10 نتیجه اول

محتوای کاملا مستند و قابل اعتماد

حل مشکل و مقایسه بین محتواها و سوالات کاربران

انتخاب بهترین نوع ارائه محتوا

رسیدن کاربر به نتیجه در کمترین زمان ممکن(10 برابر کمتر از رقبا)

چگونه برای کسب و کارم یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشم؟



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت
تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.

من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.

حالا بریم سراغ سئو به روش وبین سئو
سئو چیست؟

سئو فرایندی بسیار شیرین و لذت بخش است که با یادگیری آن می توانید علاوه بر بهینه سازی وب سایتتان، تبدیل به یک متخصص سئو شده و از این طریق کسب درآمد کنید.

IMG_20221115_121059_499

دلایلی برای یادگیری سئو
بهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در جهان گوگل است و به مدل های مختلفی برای سایت ما ترافیک ایجاد می کند و کاربران اینترنتی را به سمت سایت ما می فرستد حالا تفاوتی ندارد سایت ارائه دهنده محتوا، سرویس، خدمات، کالا و… باشد. حالا چرا باید برای این موتور جستجو بهینه سازی کنیم به دلایل زیر:

صدر نشین گوگل شدن
رقبا را کنار زدن
مشتریان کاملا هدفمند داشتن
افزایش چند برابری فروش
هزینه پایین خلق مشتری
برند سازی
بسیار ماندگار تر از تبلیغات
و…
موتورهای جستجو سایت شما را دقیقا مقابل چشمان جستجوگر قرار می دهند و کاربران کاملا هدفمند وارد سایت ما می شوند و از این به بعد دیگر به عهده ماست که بتوانیم کسب درآمد کنیم. موتورهای جستجو در حال حاضر تبدیل به موتورهای ارتباط دهنده شده اند و کاربران را با یکدیگر آشنا می کنند و همین مسئله باعث محبوب تر شدن آموزش سئو می شود.

  سرمایه گذاری برای یادگیری سئو، بسیار بسیار ارزان تر از گرفتن تبلیغ از گوگل ادز برای چند هفته می باشد آن هم با این قیمت دلار؛ که اصلا تبلیغات گوگل توجیه اقتصادی برای برخی از کسب و کارهای کوچک ندارد.

چگونه در دوره های تخصصی آموزش سئو و بهینه سایت شرکت کنم؟



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مد لباس

آمارهای نوید بخش از دیجیکالا
قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به شما بگویم دلیل اینکه بیشتر از دیجیکالا صحبت میکنم این است که کسب و کار موفق ایرانی است و می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.

اگر از روایت های شیرین گذر کنیم، متوجه می شویم که الگوی رفتاری کاربران اینترنتی در خرید و فروش آنلاین و مارکت پلیس دیجیکالا نکات جذابی را از تشنگی فضای دیجیتال ایران به می گوید.

بریم سراغ آمار های شگفت انگیز دیجیکالا:
حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا

حضور بیش از ۳۴۰۰‌نفر، فروشنده محصولات بومی محلی

بیش از ۳۹میلیون بازدید یکتای ماهانه

ظرفیت پردازش روزانه بیش از ۹۶۰هزار کالا

بیش از ۷میلیون و ۵۰۰‌هزار تنوع کالایی در دیجی‌کالا

 دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!

اگر گزارش سال 1400 دیجیکالا را مطالعه کنید متوجه یک نکته مهم در مورد کتاب می شوید. بله کتاب جز پرجستجو ترین عبارات در دیجیکالا بوده است یعنی در رتبه دوم!!!

دیجیکالا با رفتاری که در اکوسیستم داشته توانسته کاربران را به سمت کتابخوانی هدایت کند و سهم خود را از این مسئولیت اجتماعی ادا کند.

کلام آخر؛ محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو
خب رسیدیم به انتهای این محتوای جذاب برای آمار فروش اینترنتی ایران! البته این آمارها تقریبا سالی یکبار توسط مجموعه های خصوصی و دولتی منتشر می شوند و متاسفانه مرجعی برای بررسی دقیق در بازه های زمانی کوتاه وجود ندارد. اما همین گزارش ها هم کلی به شما ایده می دهد. اینکه مثلا کتاب هم می تواند فروش اینترنتی خوبی داشته باشد و…

با توجه به موضوعات گفته شده و بازار آنلاین و رشد سریع آن؛ اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی یا شرکتی و… راه اندازی کنید حتما به صفحه طراحی سایت شرکتی webinseo مراجعه کنید و اطلاعات تماس خود را برای مشاوره رایگان وارد کنید تا همکاران من با شما ارتباط بگیرند.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی حرفه ای
به منظور داشتن یک وب سایت خوب و قوی بهتر است قبل از شروع به طراحی سایت شرکتی به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

هیچ گاه به دنبال سایت با قالب آماده رایگان باشید. حتما حتما از طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید. در این مورد شما دسترسی به ویژگی ها و امکانات زیادی پیدا خواهید نمود
حتما از روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت آگاهی داشته باشید و طیف رنگی مناسب با حوزه فعالیتی خود انتخاب کنید.
سایت باید واکنش گرا و یا ریسپانسو (Responsive) باشد. در تمامی دستگاه های ارتباطی (کامپیوتر/موبایل/ تبلت) نمای سایت به خوبی نمایش داده شود و بهم ریخته نشود.
اصول بهینه سازی سورس به منظور سئو سایت شرکتی بهتر رعایت شود.

چگونه یک طراحی سایت شرکتی حرفه ای داشته باشیم؟



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()